Reklamacija i povraćaj

 

Reklamacije

Shodno Zakonu imate pravo povraćaja naručene robe u roku od 14 dana od dana prijema robe kurirskom službom (računaju se i radni i neradni dani). 

Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata (neoštećena, ispravna roba i ambalaža), izvršiće se povraćaj novca ili zamena uz doplatu za neku drugu robu.  Troškove dostave snosi kupac.

Da podnesete zahtev za reklamaciju kliknite ovde.

Garantni rok

Garantni rok za svaki proizvod propisan je od strane proizvođača. Za vreme trajanja garancije otkloniće se svi kvarovi i nedostaci na proizvodu koji nastanu u uslovima normalnog korišćenja prema uputstvima proizvođača, i u slučaju da proizvod nisu koristile neovlašćene osobe.

Sve proizvode koji zahtevaju servis, molimo Vas dostavite poštom ili lično u najbliži ovlašćeni servis (pogledajte listu ovlašćenih servisa na garantnom listu) ili na adrsu našeg sedišta.   

Molimo Vas u opisu kvara odnosno razloga zbog čeka se uređaj šalje na servis priložite kopiju računa ili garantni list na osnovu kojeg vršite garanciju.

Za uređaje u garantnom roku, troškove slanja do servisa ili sedišta naše prodavnice snosi kupac, a troškove povraćaja prihvaćene garancije i slanje robe na adresu kupca snosi proizvođačev servis.